sunt obosit


Sunt obosit.. nu obosit ca dupa un chef, nu ca dupa doua-trei nopti de chef.. nu ca dupa o escaladare si nu ca dupa 3 zile de alergat incontinuu..
sunt obosit, poate mai mult psihic.. sa zicem, ca dupa un sezon fotbalistic.. mai am 5 zile si intru in concediu! habar nu am ce voi face in 3 saptamani, nici nu am chef sau entuziasm sa ma gandesc acum, dar stiu ca o mare mare parte mi-o voi rezerva odihnei.. continui sa ma refer la odihna psihica..la fel ca o Dacia 1300 care dupa ce a parcurs Bacau - Sf. Gheorghe prin soare si praf sade noaptea in spatele blocului, racindu-si motorul!
5 zile.. in care voi incerca: sa nu arat ca in minte scrijelesc peretii cu linii ca la puscarie, numarand.. sa nu se simta ca cu greu ma trezesc si ma urnesc spre serviciu, dimineata la 7 fara 10.. sa nu sesizeze nimeni ca trebuie sa imi amintesc de cele mai tari 3 bancuri inainte de fiecare interventie pe radio, ca sa se auda voce vesela..
.. inca 5 zile in care voi sta ca si acum in fata monitorului, fara chef de “activitati” ce alta data imi ocupau juma’ de zi.. 5 zile in care seara nu voi avea chef sa ma uit la niciun film..
.. haha ha.. citesc ce am scris pana acum.. ce ma mai distrez.. mai bine scriu despre niste reclame care ma enerveaza.. dar.. nici de asta nu am chef.. n-au decat sa-si vanda cum vor vinul alb-dalb.. detergentul cu pulpa de fructe sau vopseaua cu calciu smirna si lamaie.. sau .. cum naiba s-or potrivi ele.. sunt obosit si n-am chef sa le aranjez…

Acum le invidiez pe femeile care se rasfata pe la tot felul de saloane, cu tot felul de proceduri, inclusiv cu epilare definitiva, pentru ca am inteles ca nu doare absolut deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu